خرید کنتور آب در تهران

خرید کنتور آب در تهران

خرید کنتور آب در تهران

از آن جایی که آب یک مایع حیات است و باید آن را به درستی استفاده کنیم به خصوص در ایران که با کمبود آب مواجه هستیم باید کوشا باشیم که این منابع طبیعی را به درستی مصرف کنیم و تا دچار کمبود آب نشویم.

کنتور آب یک وسیله ای است که میزان آب مصرفی را اندازه گیری می کند و از استفاده زیاد از آب جلوگیری می کند.
ما در این مقاله می خواهیم به صورت کامل در مورد خرید کنتور آب در تهران با شما صحبت کنیم تا تمام ابهامات شما در مورد کنتور آب از بین برود و به راحتی و با اطمینان کامل آن را تهیه و استفاده کنید، با ما همراه باشید.

 

کنتور آب چیست؟

کنتور آب وسیله ای از ابزار دقیق می باشد و بسیار پرکاربرد می باشد و از آن استفاده های بسیار زیادی می شود. در کشور های زیادی از این وسیله برای اندازه گیری آب مصرفی استفاده می شود.

از این وسیله در ساختمان های تجاری و حتی مسکونی استفاده می شود و علاوه بر اینا در صنعت هم کارایی خاص خودش را دارد.
این نوع از تجهیزات به صورت دیجیتال کار کرده و مانند یک سنسور عمل می کند و میزان آب مصرفی را برای شما به نمایش می گذارد. دقت این وسیله تجهیز بسیار بالا است و به درستی به نمایش می گذارد.

واحد اندازه گیری کنتور آب، از میزان جریان عبوری، متر مکعب و یا لیتر می باشد.
کنتور آب علاوه بر اندازه گیری میزان آب مصرفی، از هدر رفتن آب و مصرف بی رویه آن جلوگیری می کند به این صورت که پهنای مصرف آب هر کاربر را به نمایش می گذارد تا کاربر با دیدن میزان مصرفی آب، آن را رعایت کند و از آن به درستی مصرف بکند.
به طور کلی اگر بخواهیم کارکرد کنتور آب را بررسی کنیم آن را می توانیم به 3 دسته تقسیم بندی کنیم که شامل:

  •  به صورت مداوم میزان حجم مصرفی را اندازه گیری می کند.
  •  اطلاعات میزان اندازه گیری را ذخیره می کند.
  •  میزان حجم آب مصرفی را به نمایش می گذارد.

 

انواع کنتور آب

به طور کلی کنتور آب 2 نوع دارد که هر کدام این این موارد انواع مختلفی دارد و کاربرد خاص خودش را دارد که شامل موارد زیر می باشد:

  •  کنتور آب حجمی
  •  کنتور آب هوشمند

 

دسته بندی کنتور آب

به طور کلی کنتور آب به 2 دسته تقسیم بندی می شوند که هر کدام از آن ها هم به دسته های متفاوتی تقسیم بندی شده اند که شامل موارد زیر می باشد:


 کنتور آب مکانیکی

این نوع کنتور آب خودش به دو دسته جداگانه تقسیم بندی شده که که شامل کنتور آب جابه جایی و سرعتی می باشد که هر کدام از این موارد کارایی و استفاده خاص خودشان را دارند.


 کنتور آب غیر مکانیکی

این کنتور آب مانند کنتور آب مکانیکی به 2 دسته تقسیم بندی می شود که هر کدام از آن ها به اندازه گیری میزان آب مصرفی کمک می کنند و شامل کنتور آب الکترومغناطیسی و اولتراسونیک می باشد.

خرید بهترین کنتور آب در تهران

خرید بهترین کنتور آب در تهران

اگر شما قصد خرید کنتور آب را دارید و در تهران هستید و همان طور که می دانید تعداد فروشگاه ها در تهران بسیار زیاد می باشند و انتخاب بهترین آن ها بسیار سخت است یعنی باید بررسی شود که کدام فروشگاه در تهران از اجناس اصل و بهترین استفاده می کند و یا کدام فروشگاه قیمت های مناسب تری دارد که شما از آن جا خریدتان را انجام بدهید.
برای خرید کنتور آب در تهران باید یک سری از نکاتی که ما در این جا ذکر می کنیم مطالعه و بررسی کنید و بعد اقدام به خرید کنتور آب کنید تا بعد از خرید به مشکل بر نخورید. این نکات شامل موارد زیر می باشد:

  •  حتما سعی کنید از فروشگاه های معتبر محصولات خودتان را خریداری کنید اما اگر در تهران فروشگاهی را پیدا نکرده اید که معتبر باشد می توانید از سایت ها این کار را انجام بدهید.
  • از آن جایی که سایت های بسیار زیادی هستند که به فروش کنتور آب می پردازند شما با انتخاب بهترین آن ها اقدام به خرید آن کنید. سایت دیفا کو یکی از سایت های معتبری است که به شما این اطمینان را می دهد که در فروشگاه اینترنتی خود از اجناس اصل استفاده کرده و شما به راحتی می توانید محصول مورد نظر خودتان را تهیه و از آن استفاده کنید.
  •  در هنگام خرید حتما به آرم استاندارد این محصول دقت کنید چون آرم استاندارد نشانه سالمبودن محصول می باشد.
  •  هر محصولی باید گارانتی داشته باشد چون اگر خراب بشود آن را به نمایندگی ها برده و آن ها محصول شما را با هزینه خودشان درست کنند.

قیمت کنتور آب در تهران

از آن جایی که کنتور آب انواع مختلفی دارد و هر کدام از آن کارایی خاص خودشان را دارند و هر چقدر که آن محصول پرکاربرد تر باشد در نتیجه آن محصول گران تر می شود. علاوه بر نوع آن که بر قیمت کنتور آب تاثیر می گذارد، کیفیت کنتور آب هم بسیار مهم می باشد یعنی هر چقدر که کیفیت این وسیله بالا تر، آن وسیله اصل تر می باشد و قیمت آن هم گران تر می شود چون محصولات تقلبی نسبت به اصل ارزان تر است ولی هیچ کیفیتی ندارد و به زودی خراب می شود.
دیفاکو شرکتی است که به تمام مشتریان خود تضمین قیمت داده که نسبت به سایر فروشگاه ها و سایت ها از قیمت مناسب و خوبی بر خوردار است تا مشتریان با خیال راحت و اطمینان کامل محصول خود را تهیه و از آن استفاده کنند.

 

جمع بندی کنتور آب در تهران

همان طور که اشاره کردیم کنتور آب وسیله ای برای اندازه گیری میزان آب مصرفی است و بسیار پر کاربرد می باشد. برای خرید این وسیله در تهران حتما سعی کنید که از فروشگاه هایی که در تهران معتبر هستند خریداری کنید.
برای این که اطلاعاتتان از خرید کنتور آب در تهران بیشتر باشد تا به درستی آن را خریداری کنید، می توانید با مشاوران ما در تماس باشید تا آن ها شما را راهنمایی کنند و شما به درستی محصول مورد نظرتان را خریداری کنید.

×